Kemo vs alte platforme de creare website si creare magazin online din Romania

Elemente extrem de importante pentru tine care diferentiaza cu mult Kemo de alte platforme de creare website si magazine online din Romania. Descopera performantele si inovatia care te ajuta sa-ti intreci rivalii si sa obti profit mai mare la costuri mai mici.

Inainte de a incepe, iti prezentam primele elemente

  • Scor de performanta peste 90 pe mobil testat cu Google Page Speed Insights. Poti sa iti testezi siteul tau pe siteul oficial de la Google: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ si sa vezi ce performanta are websiteul tau. In acelasi timp, pentru a vedea diferenta intre Kemo si alte platforme din Romania te rugam sa cauti pe Google „creare website” sau „creare magazin online” si sa intri la oricare agentie sa iei 5 siteuri din portofoliul lor (inclusiv siteul lor) si sa le testezi cu tool-ul oficial de la Google.
  • Websiteuri livrate cu SEO on page bullet proof (keyword research, content pentru fiecare keyword, meta tag-uri, meta-descrieri, schema structured data, configurat Google Search Console, configurat Google Analytics 4 inclusiv cu setarea obiectivelor/conversilor) Cel mai mare avantaj pe care il ai aici este faptul ca nu mai trebuie sa mergi la o agentie de SEO sa te „taxeze” cu bani pentru seo on page unde ai sanse foarte mari sa nu fie facut corect.
  • Inteligenta artificiala in search in magazinul tau online cu generare automata de pagini de aterizare care sunt indexate in Google in mod automat bazate pe cautarile populare din site (daca vinzi haine si ai o cautare populara pe site pe fraza „tricou rosu barbati” google ne indexeaza URL-ul in mod automat www.site.ro/search-results/tricou+rosu+barbati) acest feature te ajuta sa scalezi extrem de mult organicul pentru ca teoretic nu trebuie sa faci nimic, totul se petrece in mod automat si iti cresc numarul de pagini indexate in google. Acest lucru il au doar jucatorii mari din piata de marketplace-uri din Romania.

Impactul avantajelor competitionale pe care la are Kemo asupra business-ului tau

Performanta joaca un rol extrem de important pentru succesul business-ului tau. De ce?

Ca sa intelegem acest aspect trebuie sa ne gandim prima data pe teritoriul cui „jucam”? Volumul cel mai mare de traffic si de clienti il aducem din Google. Asta inseamna ca jucam pe teritoriul Google. Daca din acest canal ne vin clientii atunci trebuie sa respectam standardele impuse de Google.

Ce isi doreste Google? Google in primul rand nu isi doreste bani. Banii la Google sunt pe locul 5 si vin ca o consecinta a ceea ce ei ofera, inainte de banii Google vrea ca oamenii sa isi rezolve problemele si sa plece un pic mai destepti dupa ce folosesc motorul de cautare. Ca sa intelegi acest fenomen gandeste-te ca Google vrea ca daca cineva are o problema acasa cu masina de spalat, tu sa iti cauti pe google „reparatii masini de spalat”, iar masina ta de spalat sa fie reparata intr-o secunda. Cam asta isi doreste Google, ca lumea sa isi rezolve problemele intr-un timp cat mai rapid. Pentru ca oamenii sa isi rezolve problemele intr-un timp extrem de scurt, siteul pe care ei aterizeaza, cand dau click pe un anunt sau un link organic, trebuie sa se incarce extrem de repede. Cum masara google acest lucru? Prin algoritmul de verificat performante Google Page Speed Insights. Bineinteles ca si continutul are un rol extrem de important in aceasta poveste. Cum masoara Google acest lucru? Prin setarea obiectivelor (goal-urilor/conversilor) in Google Analytics 4 si prin activarea semnalelor (Google Signals). Daca avem setate corect obiectivele, Google vede daca utilizatorii nostri isi indeplinesc sau nu obiectivele pe siteul nostru, iar atunci il vede relevant si impreuna cu ceilalti factori ne claseaza mai sus sau ne da conversii la costuri mai mici. Daca un utilizator isi rezolva „problema” la noi pe site toata lumea este fericita: Google ca omul si-a rezolvat problema si o sa foloseasca din nou motorul de cautare, websiteul afacerii pentru ca a castigat un client, marketer-ul pentru ca a obtinut un client pentru afacerea pe care o promoveaza si persoana care a a avut o problema pentru ca a rezolvat-o. Daca persoana care are problema nu reuseste sa si-o rezolve atunci toate partile pierd. Din acest motiv este extrem de important sa avem toate piesele din puzzle setate corect si configurate/create la cel mai inalt nivel de calitate si performanta.

Sorin Cristeahttps://kemo.ro/blog
Different. Car Enthusiast. Lifestyle Addicted.

Latest articles

Related articles

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here