Încasări de peste 70.000 RON, cu doar 700 RON cheltuiți, în doar 14 zile (studiu de caz)

ROAS 100 este un rezultat pe care rar ajungi sa îl atingi, dar, când ești acolo, nu poți descrie sentimentul de bucurie și de împlinire pe care îl ai.

Imaginează-ți cum se simte clientul.

Ce înseamnă ROAS 100? Fiecare 1 RON investit îți aduce înapoi 100 RON.

Cum am reușit aceste rezultate?

A) Am creat o campanie de tip Lead Generation

B) Am selectat „Open sharing”


Selectează opțiunea open sharing, pentru ca oricine, care vede interacțiunea prietenilor cu reclama respectivă, să se poată înscrie.

Exemplu: Persoana A comentează la reclamă, iar prietenii persoanei A văd acest lucru. Automat, aceștia se pot înscrie în formular. Lucru valabil și pentru Like & Share.

C) Am creat copywriting-ul (element cheie pentru vânzare)

Extrem de importante sunt textele pe care le pui în formularul de leaduri. Dacă nu ai un avatar de client, încearcă să te focusezi pe beneficii și pe social proof.

În acest caz, fiind vorba de folii fumurii, pe geamuri auto, am intrat în pielea clientului (20-30 ani, sex masculin) și mă raportez la tineri cu mașini, care vor ca autovehiculele lor să fie cât mai atragătoare: Atrage toate privirile cu foliile Kito Window Film.

Social Proof: Dacă proprietarii de mașini scumpe au încredere în noi, la fel poți și tu.

D) Am filtrat lead-urile (cei interesați, de cei neinteresați)

Rata de conversie, în acest caz, este de 80-90%. Cum am reușit acest lucru? Prin filtrare – am adaugat cât mai multe câmpuri de completat în formular, pentru a-i sorta pe cei neinteresați, de cei foarte interesați.

Astfel, am adăugat:

1. Calitatea dorită (bullet list)
2. Tipul mașinii (trebuie completat manual)
3. Calendarul, în care se alege data și ora dorită de client.

E) Am adăugat posibilitatea auto-confirmării

După ce userul completează formularul, Facebook îți pune la dispoziție posibilitatea ca acesta să mai poată urma o acțiune. În cazul de față, am decis să salvez timp CLIENTULUI și să încerc să fac LEAD-ul să își confirme singur programarea.

Am adaugat opțiunea de Call business și am scris următorul mesaj: Vrei să câștigi timp? Sună acum pentru confirmare!, care este focusat pe beneficiul user-ului: mai mult timp liber, pentru el.

F) Am creat audiențele

La capitolul audiențe, am mers pe următoarele variante:

1. Cold traffic (vârstă, sex, interes, locație)
2. Toate audiențele custom care au avut rezultate în trecut (Lookalikes 1%, 2%, 3%, 4%, All website traffic, Link traffic, Engagement, Video Views Over 50%, etc.)

G) Am facut diferite tipuri de creatives

Fiecare Ad Set conține 8 tipuri diferite de creatives:

5 Videouri
3 Imagini

În acest fel, algoritmul Facebook alege care dintre cele 8 au cele mai bune rezultate, iar, după un anumit timp, le putem opri pe celelalte.
Copywriting creative:

1. Selling wants not needs
2. Fă totul foarte personal
3. Headline: discount, urgency
4. News feed link description: „fii diferit

H) Am optimizat campaniile

Optimizarea, ca de obicei, o încep cu Lowest cost”, după care, încep să licitez.

I) Am analizat rezultatele

1. Spent total: 729.80 RON
2. Leads: 172
3. Programări confirmate de client: 140
4. Cost mediu serviciu: 500.00 RON
5. Încasări totale: 70,000.00 RON

Cool, right? Acum, e rândul tău!

www.kemo.ro
+40 (734) 703 664

Sorin Cristeahttps://kemo.ro/blog
Different. Car Enthusiast. Lifestyle Addicted.

Latest articles

Related articles

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here